TELENOR MYANMAR၏အ​ေျခခံဝန္​​ေဆာင္​မႈမ်ား

"တယ္လီေနာျမန္မာ ၏ အေျခခံ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား"

Caller ID

ဖုန္းဝင္လာခ်ိန္ ဖုန္းမကိုင္ခင္ အခ်ိန္မွာ ကိုယ့္ထံဆက္ေသာ ဖုန္းနံပါတ္ကို ၾကည့္႐ႈႏူိင္ေသာ စနစ္ျဖစ္သည္။ေခၚဆိုေသာ ဖုန္းနံပါတ္က ဖုန္းရဲ႕ Display ေပၚတြင္ ေပၚေနပါလိမ္႔မည္။ ဖုန္းေခၚဆိုသူသည္ contact list ထဲ ရွိေနပါက နာမည္ျဖင္႔သာ ေပၚေနပါမည္။

Call Hold

ဖုန္းေျပာေနစဥ္ ေနာက္ထပ္ ဖုန္းတစ္လံုး ထပ္ဝင္လာပါက ဖုန္းမခ်ဘဲ ‘hold’ ကို ႏွိပ္ထားၿပီး ေနာက္ဝင္လာေသာ ဖုန္းကို ျပန္ေျဖနိုင္သည္။ ျပီးလွ်င္ အရင္ဝင္လာေသာ ဖုန္းႏွင့္ ေနာက္ဝင္လာေသာ ဖုန္းကို တျပိဳင္နက္ အသံုးျပဳႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။

Conference Call

Conference call ျဖင္႔ လူငါးေယာက္ကို တျပိဳင္နက္ ဖုန္းေျပာႏူိင္မည္။ အသံုးျပဳတဲ႔ handset အမ်ိဳးအစားေပၚ မူတည္ျပီး ကြာျခားခ်က္မ်ား ရွိမည္။ တစ္ဦးခ်င္း ဖုန္းေခၚဆိုႏႈန္းသည္ သာမာန္ ဖုန္းေခၚဆိုႏႈန္း အတိုင္း ေပးေဆာင္ရမည္။ Conference call ေခၚဆိုရန္ အရင္ဆံုး လူတစ္ေယာက္ကို သာမာန္ နည္းအတိုင္း ဖုန္းေခၚဆိုရမည္။ ၿပီးလွ်င္ “Add Call” ခလုပ္ကိုႏွိပ္ၿပီး ေနာက္ထပ္ ေခၚဆိုမည္႔သူ မ်ားကို ဆက္လက္ေခၚဆို ႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။

Call Divert

Incoming call ေတြကို ကိုယ့္ရဲ႕ personal voicemail သို႔ ျပန္လည္ လႊဲေျပာင္းေပးနုိင္မည္။ လိုင္းလႊဲခအတြက္ ဝန္ေဆာင္ခ ေပးေဆာင္ရမည္။ ဒီဝန္ေဆာင္မႈကို Activate လုပ္ရန္မလိုပါ။ Incoming calls ဝင္ေၾကာင္း သတိေပးခ်က္ မ်ားက ဖုန္းေခၚဆိုတဲ့ သို႔ ျပန္လည္ လႊဲေျပာင္းေပးႏူိင္မည္။ handset အမ်ိဳးအစားေပၚ မူတည္ျပီး ကြဲျပားသြားမည္။

Call Waiting

Incoming call မ်ားကို တျခား ဖုန္းနံပါတ္သို႔ ျပန္လည္ လႊဲေျပာင္းေပးႏူိင္မည္။ လမ္းေၾကာင္းျပန္လႊဲခ အတြက္ မိနစ္အလိုက္ အခေၾကးေငြ ေပးေဆာင္ရမည္။

Call Baring

ဖုန္းေခၚဆို၍ မရေအာင္ တားျမစ္ထားေသာ စနစ္ျဖစ္သည္။ ထိုစနစ္ကို အသံုးျပဳရန္ အခေၾကးေငြ ေပးေဆာင္ရန္ မလိုပါ။

Call Forwarding

Incoming call မ်ားကို တျခား ဖုန္းနံပါတ္သို႔ ျပန္လည္ လႊဲေျပာင္းေပးႏုိင္မည္။ လမ္းေၾကာင္းျပန္လႊဲခ အတြက္ မိနစ္အလိုက္ အခေၾကးေငြ ေပးေဆာင္ရမည္။

Post a Comment

Previous Post Next Post